Jadłospis

DIETA PODSTAWOWA 10.01. - 14.01.2021r.
Poniedziałek 10.01.
Śniadanie: Sandwiche z żółtym serem i ketchupem (Chleb  pszenno - żytni [mąka - gluten] (30 g), masło [mleko] (5g), ser żółty [mleko](12g), ketchup - wyrób własny, herbata  roiboos (200 ml)
II śniadanie: Jabłko (100g/1 szt.)
Obiad: Zupa pomidorowa z kaszą jaglaną [kasza jaglana, włoszczyzna, konc. pomidorowy,  seler] (250g)
Ryż z jabłkami (Spiżarnia Gotowalni)  i cynamonem z kleksem jogurtowym [mleko] (100g70g/ 10g), kompot z gruszką/woda (200 ml)
Podwieczorek: Chleb wieloziarnisty [mąka – gluten](30 g), masło [mleko](5 g), kiełbasa krakowska (12 g), papryka marynowana (Spiżarnia Gotowalni),  woda (200 ml)
Podwieczorek II: Ciasto czekoladowe z jabłkami i otrębami (50g) [gluten, jaja, woda, kakao, mleko], woda (200 ml)




Wtorek 11.01.
Śniadanie: Chleb foremkowy [mąka - gluten] (30 g), masło  [mleko] (5g), szynka z indyka– wyrób własny (30g), ogórek kiszony (Spiżarnia Gotowalni), herbata owocowa (200 ml)
II śniadanie: Pomarańcza (100g/1 szt.)
Obiad: Rosół z makaronem [włoszczyzna, wywar mięsny, makaron- gluten, jaja, seler] (250g)
Pierś z kurczaka w marynacie miodowo - musztardowej [m. z kurczaka miód, musztarda - gorczyca] (70g), ziemniaki  (100g), surówka z selera z żurawiną i orzechami (70g) [seler, orzechy, jogurt- mleko], kompot/woda (200 ml)
Podwieczorek: Pudding z chia z musem porzeczkowo - bananowym  [chia,  porzeczki, banan, cukier, mleko] (150g), andrut [gluten] (12g)
Podwieczorek II: Chleb graham [gluten](30 g), masło [mleko](5 g), szynka wieprzowa (12 g), sałata masłowa, woda





Środa 12.01.
Śniadanie:  Chleb słonecznikowy [gluten, słonecznik] (30g), masło [mleko] (5g),pasta z marynowanej papryki (Spiżarnia gotowalni),  suszonych pomidorów i pestek słonecznika [słonecznik, majonez – jaja, jogurt- mleko] (30g), kakao [mleko] (200 ml)
II śniadanie: Banan (100g/1 szt.)
Obiad: Barszczyk czerwony z ziemniakami [buraki, zakas, seler, włoszczyzna, ziemniaki] (250 g)
Naleśniki z serem z sosem waniliowym na ciepło [mleko, gluten, jaja] (180g/10g), kompot/woda (200 ml)
Podwieczorek: Bułeczka graham [mąka – gluten](30 g), masło [mleko](5 g), kiełbaska drobiowo - wieprzowa- wyrób własny (20g), pomidor,  woda z sokiem (200 ml)
Podwieczorek II: Kolorowa galaretka z owocami (120g) [żelatyna},  biszkopt (12g) [gluten, jaja]








Czwartek 13.01.
I śniadanie: Chleb  pszenny [mąka - gluten,] (30 g), masło  [mleko] (5g),  pasta jajeczna ze szczypiorkiem (30g), [jaja, jogurt- mleko, majonez - jaja, szczypiorek], kawa zbożowa [mleko] (200 ml)
II śniadanie: Mandarynka (100g/1 szt.)
Obiad: Zupa brokułowa  z makaronem [makaron - gluten, jaja,, brokuły, seler, włoszczyzna, śmiet. - mleko ] (250 g)
Paprykarz drobiowy [m. drobiowe, papryka, cebula, mąka - gluten] (160 g), kasza pęczak [gluten](100 g), surówka z ogórków kiszonych (Spiżarnia Gotowalni) (70g), kompot/woda (200 ml)
Podwieczorek: Kisiel z tartym jabłkiem (150g), paluch kukurydziany (12g)
Podwieczorek II: Chleb wieloziarnisty [mąka – gluten, sezam](30 g), masło [mleko](5 g), szynka drobiowa (12 g), ketchup - wyrób własny ,  woda (200 ml)






Piątek 14.01.
Śniadanie: płatki kukurydziane z mlekiem (30g/200 ml), chleb graham (30g), masło [mleko] (5g), dżem brzoskwiniowy (10g); herbata (200 ml)
II śniadanie: Jabłko (100g/1 szt.)
Obiad: Krem z zielonych warzyw z grzankami razowymi i pestkami słonecznika [zielone warzywa, seler, włoszczyzna,  ziemniaki, pestki słonecznika, gluten] (250 g)
Burgery rybne z dodatkiem sezamu  [gluten, jajka, ryba, sezam] (70g), ziemniaki (100 g), surówka z kiszonej kapusty (Spiżarnia Gotowalni) (70g), kompot/woda (200 ml)
Podwieczorek: Bułeczka drożdżowa z jabłkami i cynamonem [mąka - gluten, jaja, mleko, jabłka, cynamon] (50g); herbata owocowa (200 ml)
Podwieczorek: Chleb pszenno - żytni [gluten](30 g), masło [mleko](5 g), pasta z szynki wieprzowej z morelą (30g) [majonez - jaja, jogurt - mleko], sałata, woda (200 ml)